سیاهکل، دومین شهر استان گیلان که به سامانه مدیریت ارتباط مردمی ۱۳۷ مجهز گردید

سیاهکل، دومین شهر استان گیلان که به سامانه مدیریت ارتباط مردمی ۱۳۷ مجهز گردید

به درخواست مهندس کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل، سامانه مدیریت ارتباط مردمی ۱۳۷ در شهرداری سیاهکل پیاده‌سازی گردید. این سامانه در راستای ارتقاء کیفیت خدمات شهری و تسهیل ارتباط میان شهروندان و مدیریت شهری راه‌اندازی شده است.

با راه‌اندازی سامانه ۱۳۷، شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، پیشنهادات و مشکلات خود را از طرق مختلف به شهرداری اعلام کنند و مدیریت شهری به‌طور دقیق و سریع پاسخگوی این درخواست‌ها خواهد بود. این سامانه به‌عنوان ابزاری مؤثر در بهبود روند خدمات‌رسانی و ارتقای شفافیت و کارایی در مدیریت شهری عمل خواهد کرد.

شهرداری سیاهکل امیدوار است با استفاده از این سامانه، ارتباط نزدیک‌تری با شهروندان برقرار کرده و در جهت رفع مشکلات و نیازهای آنان گام‌های مؤثری بردارد.

روابط عمومی شهرداری سیاهکل

لینک کوتاه : https://shahrdarisiahkal.ir/?p=7580

به اشتراک بگذارید
روابط عمومی شهرداری سیاهکل
روابط عمومی شهرداری سیاهکل
مقالات: 138

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *